آدرس مطب دکتر حقیقت تلفن مطب دکتر مجید حقیقت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اعمال جراحی زیبائی تناسلی / نحوه انجام و کاندیدای جراحی افزایش ضخامت آلت تناسلی

نحوه انجام و کاندیدای جراحی افزایش ضخامت آلت تناسلی

در بعضی از افراد، هویت و عزت نفس به طور عمیقی به تصویر فرد از دستگاه تناسلی خود بر می گردد. در افرادی که احساس ناخوشایندی در مقایسه با ایده آل ذهنی خود دارند ممکن است دچار کاهش عزت نفس شوند. اندازه و شکل آلت تناسلی در افراد مختلف، تفاوت های زیادی دارد. بعضی از مردان ممکن است در مورد اندازه آلت تناسلی خود دچار اضطراب یا حس ناامنی شوند و آلت تناسلی خود را به نظرکوچک بدانند و به دنبال افزایش قطر دستگاه تناسلی خود باشند. افزایش آگاهی افراد، منجر به تقاضای رو به رشد مردم برای اعمال جراحی زیبایی دستگاه تناسلی شده است. امروزه با استفاده از تکینیک های جدید جراحی، بهبودی قابل توجهی در جراحی های زیبایی اندام تناسلی و ضخامت آن پدید آمده است که در ادامه ذکر می گردد.

آنچه در این مطلب میخوانید

مزایای جراحی افزایش ضخامت آلت تناسلی

نحوه انجام جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

1-قرار دادن گرفت چربی در قطر آلت تناسلی مردان

یک روش جایگزین برای تزریق چربی در آلت تناسلی، قرار دادن گرفت چربی از طریق عمل جراحی است (گرفت چربی لایه چربی است که پوست به آن متصل است). گرفت چربی در ابتدا از باسن بیمار برداشت می‌شود، سپس پوست آلت تناسلی به طور کامل جدا می‌شود و گرفت در دور تا دور آلت تناسلی بخیه می‌خورد و باعث افزایش قطر آن می‌شود. مزیت این روش این است که توزیع چربی نسبت به تزریق چربی اتولوگ به طور یکنواخت‌تری انجام می‌شود. با این حال، معایب قابل توجهی نیز وجود دارد:

افزایش ضخامت آلت تناسلی مردان

2-قرار دادن سیلیکون اسلیو در قطر آلت تناسلی مردان

یک روش مشابه و جایگزین گرفت چربی، قرار دادن سیلیکون اسلیو به روش جراحی در قطر آلت تناسلی مردان است. از مزایای سیلیکون اسلیو این است که خطر جذب چربی وجود ندارد و افزایش قطر به طور مساوی در سراسر آلت تناسلی ایجاد می‌شود. با این حال، معایب قابل توجهی نیز وجود دارد:

3-افزایش قطر آلت تناسلی مردان از طریق مهندسی بافت با داربست‌های زیست تجزیه‌پذیر

در این روش به جای کاشت بافت در زیر پوست آلت تناسلی از مواد اسفنجی قابل تجزیه (PLGA) به شکل لوله (شبیه سیلیکون اسلیو) استفاده می‌شود. این مواد اسفنجی به مدت 24 ساعت در مایع حاوی سلول‌های خود بیمار خیس می‌شوند. سپس لوله‌ها زیر پوست آلت تناسلی قرار می‌گیرند؛ اما این لوله‌ها باعث افزایش قطر آلت تناسلی نمی‌شوند. آنها فقط به عنوان پایه‌ای برای حفظ سلول‌های بیمار درمان شده عمل می‌کنند و در طول زمان، بافت آلت تناسلی دائمی را تشکیل می‌دهند. این لوله‌ها به طور کامل جذب می‌شوند (مواد استفاده شده در آنها همان موادی هستند که برای بخیه‌های جذبی استفاده می‌شود). افزایش قطر آلت تناسلی از طریق روش داربست یک روش جراحی بسیار مؤثر است، به ویژه برای بیمارانی که می‌خواهند یک راه حل دائمی داشته باشند.

مراقبتهای قبل و بعد از جراحی

پزشک معالج آزمایشات کامل جسمانی را انجام خواهد داد و پیشینه پزشکی شما را بازبینی می کند. تمامی گزینه های درمانی دیگر نیز باید در نظر گرفته شوند. ممکن است نیاز به پرهیز از داروهای قوی رقیق کننده خون داشته باشید.

اگر بیمار به دقت توصیه‌های مربوط به مراقبت پس از عمل افزایش سایز اندام تناسلی، از جمله دو هفته استراحت مطلق را رعایت کند، دوران بهبود در اکثر موارد دردناک نخواهد بود. پانسمان پس از یک هفته برداشته می‌شود و بخیه‌ها نیز چون از نوع جذبی است نیازی به کشیدن ندارد. بیماران معمولاً فعالیت‌های طبیعی روزمره را پس از 4 تا 6 هفته ازسر می‌گیرند. بیماران ممکن است ناراحتی مختصری را در دوران بهبود تجربه کنند؛ اما کوچک‌ترین دردی حس نخواهند کرد. در هر حال مسکن خوراکی برای آرام کردن درد تجویز می‌شود. به مدت سه تا چهار هفته پس از جراحی ورزش نکنید و تا یک ماه پس از جراحی رابطه جنسی نداشته باشید.

کاندیدای جراحی افزایش ضخامت آلت تناسلی

باورهای غلط و نادرست درباره بزرگ کردن آلت تناسلی

منشأ اکثر نگرانی در مورد اندازه نرمال آلت تناسلی مردان عموماً باورهای غلط در مورد اندازه آلت تناسلی و همچنین قدرت باروری یا نارضایتی شریک جنسی است. افراد با وجود روش جراحی یک سری باور غلط به همراه دارند:

هزینه افزایش ضخامت آلت تناسلی

هزینه این جراحی با توجه به شهر، نوع جراحی، نوع بیمارستان و دستمزد جراح ممکن است متفاوت باشد.

عوارض افزایش ضخامت آلت تناسلی

تکنیک های افزایش قطر آلت با عوارض زیادی همراه هست که شامل موارد زیر است:

برای آنکه بدانید بهترین روش جراحی واریکوسل چیست؛ روی لینک کلیک کنید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، مقابل بیمارستان عیسی بن مریم ، ساختمان 71
تلفن : 03132205497

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :رهنما [ 1403-01-02 ]
سلام نوبت میخاستم واس بزرگ کردن آلت

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به بیماری های کلیه و مجاری ادراری را در بخش مقالات بخوانید

نکاتی که باید بعد از عمل جراحی فتق بیضه رعایت شودنکاتی که باید بعد از عمل جراحی فتق بیضه رعایت شود

عمل فتق بیضه، یک عمل مینور به حساب می آید. به این معنا که بیمار در روز عمل یا روز بعد از آن می تواند به خانه باز گردد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

عمل جراحی ارکیکتومی برای درمان سرطان بیضهعمل جراحی ارکیکتومی برای درمان سرطان بیضه

اصلی ترین جراحی سرطان بیضه، اُرکیدکتومی یا اُرکیکتومی نام دارد و طی این جراحی، یکی از بیضه ها و یا هر دوی آن ها برداشته می شوند. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

علائم سرطان کلیه و روشهای درمان آنعلائم سرطان کلیه و روشهای درمان آن

ما در این مقاله شما را با آنچه که باید در مورد بیماری سرطان کلیه بدانید آشنا می کنیم پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید. ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24