آدرس مطب دکتر حقیقت تلفن مطب دکتر مجید حقیقت
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اعمال جراحی زیبائی تناسلی / سوالات رایج درباره سایز آلت تناسلی

سوالات رایج درباره سایز آلت تناسلی

بیشترین رشد آلت تناسلی در زمان بلوغ اتفاق می افتد؛ اما پس از آن نیز تا اوایل دهه سوم زندگی این رشد ادامه خواهد داشت. بلوغ مردان بین سن 9 الی 15 شروع و به مدت 5 سال ادامه دارد. سرعت رشد آلت تناسلی در زمان بلوغ در هر فرد متفاوت میباشد. تحقیقات نشانه داده است که سرعت متوسط رشد آلت تناسلی در پسران 11 تا 15 ساله کمتر از 12 میلی متر در هر سال می باشد و بعد از آن رشد آلت تا 19 سالگی با سرعتی آهسته ادامه پیدا خواهد کرد. معمولاً رشد آلت تناسلی تا 20 سالگی ادامه دارد و بعد از آن احتمال افزایش قطر و طول آلت کم می شود. زمانی که آلت تناسلی مردان کمتر از 9 سانتی متر (در حالت نعوظ ) باشد، می توان گفت فرد دچار عارضه کوتاهی آلت تناسلی بوده و می بایست تحت درمان قرار گیرد. در خیلی از افراد، هویت و عزت نفس به طور عمیقی به تصویر فرد از دستگاه تناسلی خود بر می گردد و احساس ناخوشایند در مقایسه با ایده آل ذهنی خود از این موضوع، ممکن است آنها را دچار کاهش عزت نفس کند. به طور کلی راه های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که افراد می توانند با به کارگیری آنها اقدام به بزرگ کردن آلت تناسلی خود کنند. افزایش سایز آلت تناسلی یکی از جراحی های حساس مرتبط با آقایان است که توسط پزشک و جراح اورولوژی انجام می شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

سایز نرمال آلت مردها چقدر است؟

اندازه آلت نرمال آلت تناسلی مردان بالغ در حالت بر انگیختگی به طور متوسط حدود 13 سانتی‌متر است.

اهمیت اندازه و سایز آلت تناسلی

در حالی که اندازه آلت تناسلی معمولاً مستقیماً بر عملکرد جنسی تأثیر نمی‌گذارد، می‌تواند خطر مشکلات جنسی را افزایش دهد. مطالعات نشان داده است افرادی که فکر می‌کنند آلت تناسلی‌ کوچکی دارند، بیشتر در معرض اعتماد به نفس پایین، اختلال اضطراب عملکرد، مشکلات رابطه‌ای و اختلالات نعوظ هستند.

ارتباط سایز آلت و رضایت شریک جنسی

اگر اندازه آلت تناسلی مردان طبیعی باشد، به تنهایی نمی‌تواند باعث عدم رضایت جنسی زنان شود. بیشتر مسائل مربوط به کیفیت رابطه جنسی با عوامل دیگری مانند توانایی ارتباطی، تخصص و تجربه جنسی، ارتباط عاطفی، رضایت جنسی، وضعیت روحی، وضعیت جسمانی و نوع فعالیت جنسی مرتبط هستند.

سایز نرمال آلت تناسلی

روشهای بزرگ کردن آلت مردانه

دستگاه‌ های وکیوم مردانه خاصی نظير پمپ‌ ها نیز برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان استفاده می‌شود. پمپ وکیوم، شامل قرار دادن یک ساختار لوله مانند بر روی آلت تناسلی فرد و سپس پمپاژ هوا برای ایجاد خلأ است که خون را به آلت تناسلی مرد می‌کشد و آلت تناسلی را متورم و بزرگ نشان می‌دهد. این پمپ‌ ها برای درمان کوتاه مدت ناتوانی جنسی استفاده می‌شوند. با این حال استفاده بیش از حد از آن می‌تواند به بافت آلت تناسلی آسیب و ضرر برساند و منجر به نعوظ ضعیف‌ تری شود.

جراحی بزرگ شدن سایز آلت تناسلی مرد، در دو نوع اصلی وجود دارد:

پیوند چربی و آزاد شدن رباط نگهدارنده آلت تناسلی.

نوع اول: پیوند چربی

با پیوند سلول‌ های چربی از جای دیگر بدن به آلت تناسلی و یا با تزریق سلول‌ های چربی به آلت تناسلی مرد انجام می‌شود. با گذشت زمان، بدن می‌تواند چربی را دوباره جذب کرده و آلت تناسلی فرد را به اندازه سابق خود بازگرداند. چربی از نواحی مختلف بدن خود شخص از جمله باسن، ران، پهلو ها و شکم برداشته می‌شود. پزشکان این روش را همراه با لیپوساکشن برای برخی از مراجعه کنندگان انجام می دهند. جراحان چربی‌ هایی را که از بدن شما خارج می‌کنند پیش از تزریق آن به آلت تناسلی با مخلوط تصفیه کننده خاصی ترکیب می‌کنند. با تزریق چربی در زیر پوست، آلت تناسلی جلوه‌ ای متورم پیدا می‌کند و ظاهر آن کاملا طبیعی و نرمال است.

نوع دوم: در روش آزاد کردن رباط نگهدارنده آلت تناسلی

رباطی که آلت تناسلی فرد را به ناحیه شرمگاه نگه دارد، با جراحی برداشته می‌شود. این شیوه برای تغییر زاویه آلت تناسلی آقایان است که می‌تواند آلت تناسلی مرد را طولانی‌ تر و حجیم نشان دهد. با این حال، زمان نعوظ، زاویه آلت تناسلی مرد متفاوت خواهد بود و این ممکن است در رابطه جنسی آنها اختلال ایجاد کند.

قرص‌ ها و لوسیون‌ ها برای افزایش سایز آلت تناسلی معمولاً حاوی گیاهان، هورمون‌ ها و ویتامین‌ هایی هستند که فروشندگان این محصولات ادعا می‌کنند اندازه آلت تناسلی را افزایش می‌دهند. با این حال، این محصولات می‌توانند به طور مستقیم برای مصرف کنندگان به بازار عرضه شوند و هیچ مطالعه ای برای اثبات عملکرد آنها وجود نخواهد داشت. طبق نظر برخی محققان، این محصولات ممکن است حاوی آثاری از سرب، سموم دفع آفات باشند و برای سلامتی مشکل ساز شوند.

اکستندرهای آلت تناسلی برای کشش آلت تناسلی مردان استفاده می‌شوند. اگرچه نتایج کاربردی و مثبتی با این روش وجود داشته است، متخصصان قبل از استفاده از چنین روشی نظارت پزشک را توصیه می‌کنند.

فیلرها از مایعی تشکیل شده اند که به عنوان اسید هیالورونیک شناخته می‌شود. پزشک این ماده را به بافت نرم زیر شاخه آلت تناسلی افراد تزریق می‌کند. بزرگ شدن آلت تناسلی با استفاده از مواد پرکننده یا فیلر روشی است که ماهیت آن غیر جراحی می‌باشد. فقط در طی دو ساعت در کلینیک جراحی پلاستیک یا مطب پزشک می‌توان آن را تکمیل کرد. مشابه روش انتقال چربی، فیلر های بزرگ کننده آلت تناسلی به مقدار کمی در قسمت‌ های خاص در پیرامون آلت تناسلی تزریق می‌شوند. خواه پزشک شما چربی یا فیلر تزریق کند، هدف این است که مواد را به طور مساوی در کل طول آلت تناسلی آقایان منتقل شود تا یک اثر طبیعی و نرمال داشته باشد. در بعضی موارد، پزشکان می‌توانند مواد پرکننده پوستی را به منظور افزایش گانولار یا تقویت سر به آلت تناسلی تزریق کنند.

آیا قرص افزایش سایز اندام تناسلی مردان وجود دارد؟

برای بزرگ کردن آلت، قرص‌های زیادی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به مگنارکس پلاس اشاره کرد. این قرص به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک می‌کند.

از دیگر قرص‌های افزایش سایز آلت می‌توان قرص وایمکس را نام برد. این قرص بهترین داروی افزایش سایز آلت است که توسط بسیاری از مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قرص‌های ویاگرا و سیالیس نیز برای افرادی است که از اختلال نعوظ رنج می‌برند. این افراد با مصرف این قرص‌ها می‌توانند اختلال نعوظ خود را رفع کنند و آلت تناسلی آنها به بزرگ‌ترین حالت ممکن در بیاید.

قرص ال آرژینین نیز یکی دیگر از قرص‌هایی است که برای بزرگ کردن آلت مردان کاربرد دارد. عملکرد این قرص شبیه به ویاگرا است و می‌تواند باعث نعوظ بهتر شود. ال آرژینین نوعی اسید آمینه است و در تولید پروتئین‌های بدن نقش اساسی دارد. بعضی از این پروتئین‌ها نیز به نیتریک اسید تبدیل می‌شوند. نیتریک اسید یکی از اجزای خون است و در عملکرد رگ‌های خونی تاثیر زیادی می‌گذارد. این ماده باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی می‌شود و می‌تواند قطر و طول آلت تناسلی را افزایش دهد.

برای آشنایی با روشهای درمان شکستگي آلت تناسلی ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، مقابل بیمارستان عیسی بن مریم ، ساختمان 71
تلفن : 03132205497

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :

جدیدترین مقالات

جدیدترین اخبار و مقالات مربوط به بیماری های کلیه و مجاری ادراری را در بخش مقالات بخوانید

نکاتی که باید بعد از عمل جراحی فتق بیضه رعایت شودنکاتی که باید بعد از عمل جراحی فتق بیضه رعایت شود

عمل فتق بیضه، یک عمل مینور به حساب می آید. به این معنا که بیمار در روز عمل یا روز بعد از آن می تواند به خانه باز گردد. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-06

عمل جراحی ارکیکتومی برای درمان سرطان بیضهعمل جراحی ارکیکتومی برای درمان سرطان بیضه

اصلی ترین جراحی سرطان بیضه، اُرکیدکتومی یا اُرکیکتومی نام دارد و طی این جراحی، یکی از بیضه ها و یا هر دوی آن ها برداشته می شوند. ...

تاریخ انتشار : 1403-02-02

علائم سرطان کلیه و روشهای درمان آنعلائم سرطان کلیه و روشهای درمان آن

ما در این مقاله شما را با آنچه که باید در مورد بیماری سرطان کلیه بدانید آشنا می کنیم پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید. ...

تاریخ انتشار : 1403-01-24